Hříšné lívance s mátou a čokoládou

Máta a čokoláda mi k sobě prostě sedí. A protože jsem si poslední dobou zamilovala lívance k snídani, zakomponovala jsem je i sem. Posuďte sami, jak se povedly...

Celozrnné lívance s mátou a čokoládou
(2 porce)


  • 1 hrnek celozrnné pšeničné mouky
  • 1 lžička prášku do pečiva
  • 1 hrnek acidofilního mléka
  • 1 vejce
  • špetka soli
  • 50g kvalitní hořké čokolády
  • hrst čerstvé máty


  • máslo, med, javorový sirup...


V jedné míse jsem si smíchala mouku, prášek do pečiva, špetku soli, v druhé vejce s mlékem. Sypkou směs jsem přimíchala k vejci s mlékem a pořádně promíchala. Přidala jsem na malé kousíčky nalámanou čokoládu a natrhané lístky máty. Smažila jsem na pánvičce a podávala opět s máslem a medem...



Dobrou chuť :-)








3 komentářů:

Děkuji za komentář :-)