Kakaový pudink s kokosem

Taky máte rádi pudink? Nemluvím o kupovaném prášku, který rozmícháte v mléce a hotovo, ale o pravém domácím. Protože mi zbylo kokosové mléko, které jsem potřebovala do polévky, musela jsem ho co nejrychleji zužitkovat. Krásně se mi hodilo právě do tohoto pudinku. 


Kakaový pudink s kokosem 
(4 porce)

Inspirace: Zde


  • 3 lžíce kakaového prášku
  • 4 lžičky třtin. cukru
  • 2 lžíce kukuř. škrobu
  • špetka soli
  • 2 hrnky kokosového mléka
  • 2 žloutky
  • vanilkový extrakt


V misce jsem si smíchala kakaový prášek s cukrem, škrobem a špetkou soli. Přilila jsem mléko a rozmíchala. Dala jsem do kastrůlku zahřívat a pečlivě jsem míchala, aby se mi nedělaly hrudky a přivedla jsem k varu. Poté jsem přimíchala žloutky a vařila asi ještě minutu. Nakonec jsem přidala vanilkové aroma a rozdělila do mističek. Nakonec jsem posypala opraženým kokosem.




Dobrou chuť :-)







18 komentářů:

  1. Óó! Myslím, že to zkusím! Už dlouho nad domácím pudinkem uvažuju, ale ještě sem se neodvážila :/ :)

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj a to kokosové mlieko tam ma aj nejaky vyznam?? alebo stačí použiť obyčajné mlieko?:) neviem kde by som ho kúpila, v našom okrese asi nikde:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. použij jakékoliv, já ho jen potřebovala spotřebovat, tak jsem použila :-)

      Vymazat
  3. už jsem několikrát zkoušela domácí vanilkový,ale čoko ještě nikdy, tak brzo zkusím:)

    OdpovědětVymazat
  4. prosím tě, kde seženu ten kukuřičný škrob?

    OdpovědětVymazat
  5. Čoko a kokos, pohádková chuť, mňam...:))

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá parádně. Taky jsem ještě domácí nedělala. Asi bych to neměla napravit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě, člověk má hned lepší pocit, když si něco udělá sám než jen koupit v obchodě :-)

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Bude vadit, když tam nepřidám škrob? Bohužel ho doma momentálně nemám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, bude. to je podstata pudinku, která zajistí, že zhoustne.

      Vymazat
  9. Vyzkoušeno a vynikající :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :-)