Zelená snídaňová miska

Tohle je pravý rybníček :-) kdepak smoothie, kde to se hrabe na tuto luxusní mističku. Co budeme usrkávat ze sklenice, když můžeme královsky posnídat z misky lžičkou :-) A těch variant, co se dá vymyslet... Mám na delší čas zas svého snídaňového oblíbence. Těším se jak budu zkoušet různé kombinace ovoce, zeleniny a k tomu různé sypání...






Pro nadcházející léto je tato snídaně ideální. Člověk se po ní cítí hrozně svěže a hned má chuť (nebo menší nechuť) do práce... Berte moji misku jen jako takovou inspiraci. Každý určitě už máte svou oblíbenou verzi green smoothie, tak jej zkuste jednou v této formě, určitě nebudete zklamaní :-) A já budu ráda, když se podělíte o složení té své misky :-)




Zelená snídaňová miska


  • 2 hrsti špenátu
  • šťáva z 1/2 pomeranče
  • 1/2 banánu
  • pár jahod
  • 1/2 avokáda
  • trocha vody


  • + posyp



Nejprve jsem si omyla špenát a jahody, avokádo vydlabala a pomeranč vymačkala. Pak už jsem jen rozmixovala všechny suroviny jako klasické smoothie. Přelila jsem do misky a posypala liofilizovaným ovocem, mandlemi a kokosovými plátky. Posypat můžete také granolou, ovesnými či jinými vločkami, hoblinkami čokolády, kakaovými boby, čerstvým i sušeným ovocem atd.





21 komentářů:

  1. Zelenou snídani jsem ještě neměla (málem jednou, když mi zplesnivěl chleba :D), ale pro avokádo pádím o víkendu do globusových slev a už mám tolik uložených receptů, co s ním :) těším se, až vyzkouším i tenhle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D není zelená jako zelená. Snad vyzkoušíš i misku, je to fakt dobrota :-)

      Vymazat
  2. Ta je krásná, musím si ji taky udělat. Už mi kvetou jahůdky na záhonku, takže až vyrostou plody, tak budu mixovat o sto šest :D
    Nedavno jsem si dělala podobný, ale místo pomeranče bylo mango. Taky skvělé!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na mango se taky chystám, ale když ho jednou za čas přihodím do košíku, radši sním jen tak :-)

      Vymazat
  3. No, povím Ti, že tak zdravou snídani jsem snad ještě nikdy neměla! Vypadá krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, taky se po ní člověk cítí skvěle :-)

      Vymazat
  4. wow :) smoothie jsem ještě neměla :) jinak originální pozadí :D

    OdpovědětVymazat
  5. barvy fajně ladí s povlečením :))

    OdpovědětVymazat
  6. ty brďo :) barvy opravdu ladí!:D a chuť musela být super zajímavá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani to nebyl záměr sladit, nějak se zdařilo :-)

      Vymazat
  7. Vypadá to úžasně a ta barva :)! Nicméně já se úzkoprse pořád držím toho, že se mi nelíbí kombinovat ovoce se zeleninou :).
    Malamacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je škoda, takhle do sebe dostaneš spoustu zeleniny a ani pořádně nevíš jak :-)

      Vymazat
  8. krásná a zajisté i chuťově výborná, já ale v rámci svého zdravého směru razím heslo "Mysli globálně, papej lokálně." a proto si dopřávám ve velkém pouze to, co právě roste a je k mání na našich zahrádkách, polích a loukách ;) pomeranč apod. si dávám občas, ale pouze v zimě, když mají citrusy vrchol sezony ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky se mi tato zásada líbí, nicméně ta nabídka je hodně omezená a já potřebuji ve stravě co největší pestrost, proto zařazuji i něco exotičtějšího :-)

      Vymazat
  9. Tak už vím co příště s čerstvým špenátem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. takový problém bych chtěla mít :-) u nás je spíš nedostatkový zboží.

      Vymazat
  10. Určitě vyzkouším ! vypadá to skvěle :) !

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :-)