Klíčkové smoothie

Celkem by mě zajímalo, kolik variant smoothie mi už prošlo naším ubohým chudáčkem mixérem. Hádám, že to pár desítek bude. Ale i tak mi v hlavě běží x nových kombinací, které musím bezpodmínečně zkusit, děj se co děj a co teprve, až konečně zainvestuji do odšťavňovače, to bude jízda se šťávičkami.... Víte, mám zas "smoothie období", ale asi nějaké intenzivnější, a tak bych je mohla klidně snídat, obědvat a s radostí i večeřet a stejně bych se těšila na ranní dávku. A navíc zjišťuji, že v časovém presu není nic snadnějšího než naházet pár surovin do nádoby, mixnout, přelít a jíst. 





Tentokrát jsem do smoothie propašovala mungo klíčky, ale samozřejmě můžete sáhnout i po jiných. Nic není zakázáno, vše povoleno, tak se neváhejte podělit s Vašimi oblíbenými kombinacemi, ať se taky krapet inspiruji :-)




Klíčkové smoothie

(1 porce)


  • 1 zralý banán
  • šťáva z 1/2 grepu
  • hrst špenátu
  • hrst mungo klíčků
  • 1 lžíce konopného proteinu
  • 1 lžička drceného lněného semínka
  • voda





Ve vysoké nádobě jsem rozmixovala banán s grepovou šťávou, špenátem, klíčky, proteinem, lněným semínkem a vodou. To je opravdu vše, a pak už jen konzumuji. Nejlépe samozřejmě chutná čerstvě umixované, postupem času krapet změní chuť. 



3 komentářů:

  1. Supr nápad s klíčky by mě to snad v životě nenapadlo!! Ty jsi prostě skvělá vždycky přijdeš s něčím originálním :-) bez proteinu by to šlo taky ,že?? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To musím vyskúšať... vyzerá to chutne a aj pekne :-)
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny ingredience zbožňuju, jen konopný protein nemám, nahradím čajem matcha nebo zeleným ječmenem. Mungo klíčkům se daří klíčit opravdu skvěle, také s nimi nešetřím :) Těším se na další recept.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :-)