Ledový chia čaj

Celý dny studia, studia, které mi jde do hlavy jen hlasitým předčítáním a opakováním, s sebou přináší nemalou daň. Na konci zkouškového začínám skřehotat, že na maturitě/státnicích/zkouškách před zkoušejícími mluvím, jako bych propařila víkend a ne se poctivě připravovala, to je vizitka. Proto mě léta praxe něčemu naučila, prevenci v podobě řádného pitného režimu. Nepůsobí 100%, ale bez pořádného džbánu čaje, vody, bych dnes už nemluvila a to mě čeká ještě měsíc podobných radostí, kdybyste měli nějaký osvědčený tip, budu jen ráda a moje hlasivky ještě víc :-)




V zimním období to jistí krásná termoska a horký čaj. V takovém horku naopak ocením něco osvěžujícího, třeba právě ledový čaj, vylepšený chia semínky, kterými nelze nic pokazit pro své úžasné vlastnosti.




Ledový chia čaj (1 litr)



  • 3 sáčky čaje roibos
  • 1 litr vody
  • 1 lžíce agávového sirupu
  • 2 lžíce chia semínek
  • 1/2 citrónu
  • 1/2 pomeranče







Čaj jsem si uvařila klasickým způsobem a nechala zchládnout při pokojové teplotě. Dochutila jsem jej sirupem, přimíchala semínka, doplnila kolečky citrónu, pomeranče a dala odležet do lednice. Kdo chce, doplní kostkami ledu




7 komentářů:

  1. Skvělá inspirace!:) Mně na hlasivky pomáhá jen vincentka..
    Lucie

    OdpovědětVymazat
  2. super recept urcite skusim!


    Pozývam na štátnicovú giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/statnicova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. skvělé, všechno kromě čaje roibos mám, tak zítra vyrazím na nákup :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není vůbec potřeba zrovna tento čaj, bude fungovat i třeba s ovocným :-)

      Vymazat
  4. Vypadá to krásně. Vyrazím na semínka a o víkendu udělám jak parfait, tak i tento čaj. Díky moc. :)
    .
    S hlasivkami moc neporadím, ale kamarádky si chválí moc a moc citrónů.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :-)