Banánovo-avokádový chia pudink

Název receptu vlastně říká vše, teda skoro vše. Zkrátka banán, avokádo, chia semínka, kakaový prášek, plus něco navíc. Rozmixovaný, dozdobený a hotovka... 





Prosté, jednoduché, za pár minut hotové, ideální, když nemáte čas, vhodné prostředí, jste líní, nechce se Vám čekat, až něco trouba vykouzlí nebo prostě jen tak, život si musíme dělat hezčí :-)




Banánovo-avokádový chia pudink

(1 porce)


Pudink

  • 1 banán
  • 1/2 avokáda
  • 2 lžíce kakaového prášku
  • 2 lžíce chia semínek


Posyp

  • 1 lžička kakaových bobů
  • hrst jahod



3/4 banánu jsem rozmixovala s avokádem, kakaovým práškem a vanilkovým extraktem. Přimíchala jsem chia semínka a dala na pár hodin odpočívat do lednice. 

Před podáváním jsem doplnila zbytkem banánu, čerstvými jahodami a kakaovými boby.







4 komentářů:

  1. Jeee ten jsem zkusila poprvé asi před dvěma týdny(hledala jsem recept jak si hned napoprvé zamilovat avokádo) a od té doby bych ho mohla pořád :) takže určitě doporučuju :) výborný je také s tvarohem a oříšky nebo oříškovým máslem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Luci ty tvoje fotky jsou čím dál lepší, jako z Apetitu, Albert časopisu nebo kuchařky :)
    A samozřejmě to vypadá moc lákavě:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé děkuji, ale k food časopisům mám sakra daleko :-)

      Vymazat
  3. Skvělý recept, moc děkuju! :)

    http://nm-fitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :-)