Salát s nori zálivkou




Kdy jindy si dopřávat saláty než právě v těchto horkých dnech? Pomineme-li, že já můžu salát kdykoliv, kdekoliv, za jakýchkoliv okolností, ať je mínus pět nebo plus 35, nezáleží... Takže budu předpokládat, že zbytek "normální" společnosti právě teď křičí po salátech. A protože bych byla hrozně nerada, kdyby Vás brzo přestaly bavit, v jaké jiné formě dostaneme do sebe tolik zeleniny? :-),  mám tu další tip na salát se zajímavou zálivkou :-) Ta zeleninu báječně dochutí a tak trochu máte pocit, jako byste se cpali sushi. A vše co, byť vzdáleně připomíná sushi musí být přece dobré...




Salát s nori zálivkou

Salát

  • 1/2 mísy salátových lístů (římský, ledový, hlávkový atd.)
  • 2 mrkve
  • 1 kedlubna
  • 1/2 okurky

Zálivka

  • 2 lžíce olivového oleje
  • 1 lžíce rýžového octa
  • 2 lžíce vody
  • 1 lžička rýžového sirupu
  • 1 nori řasa


Salátové listy jsem omyla, osušila, natrhala do mísy. Nastrouhala pomocí škrabky na tenké nudličky mrkev, kedlubnu, na kolečka okurku a promíchala pomocí rukou se salátem. Na zálivku jsem si rozmixovala olivový olej s octem, vodou, sirupem a řasou. Salát jsem přelila zálivkou, promíchala a podávala.




1 komentářů:

  1. vyzerá to skvelo, hned zajtra po nákupe to vyskúšam :)
    http://bytfitjein.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :-)