Studená rajčatovo-broskvová polévka s pistáciemi




Až Vás začne nudit kvantum melounů a letního ovoce, které jste do sebe během těchto pařáků dostali, doporučuji, vrhněte se na studené polévky. Já jim původně moc nefandila, ale cestičku jsem si k nim vyšlapala a staly se z nás věrné kamarádky, alespoň teda na léto. Ony fakt stojí za to. Smoothie jsou úžasný kdykoliv, ale tím, že jsou sladká nejsou tak osvěžující jako tyto polévky... Opravdu neznám nic, co by dokázalo tak skvěle vzpružit...



Studená rajčatovo-broskvová polévka s pistáciemi

(2 porce)

Inspirace: http://gourmandeinthekitchen.com


  • 4 velká rajčata
  • 2 ploché broskve
  • hrst bazalkových lístků
  • 1 lžíce olivového oleje
  • šťáva z limetky
  • 2 hrnky vody
  • sůl
  • hrst pistácií




Omytá rajčata a broskve jsem si nakrájela na menší kousky do vysoké nádoby, přidala bazalkové lístky, olivový olej, šťávu z limetky, vodu, sůl a rozmixovala pomocí tyčového mixéru v hladký krém. Polévku jsem dala chladit do lednice. Před podáváním jsem rozdělila do hrníčků a ozdobila další bazalkou a nasekanými pistáciemi.




6 komentářů:

  1. V letních dnech úplně ideální :) vypadá lahodně.

    OdpovědětVymazat
  2. kde kupuješ nesolené pistácie, prosím? :)

    OdpovědětVymazat
  3. není pak ta polévka sladká díky těm broskvím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani bych neřekla, jednak obsahuje rajčata a je lehce osolená.

      Vymazat
  4. Neber to jako drzost či tahání za slovo, je to jen čistokrevná zvědavost - je nějaký rozdíl mezi studenou polévkou a smoothiem? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :-)